Segítünk!
Ügyfélszolgálatunk legfontosabb feladata, hogy gyorsan és a lehető legjobb megoldással segítsen.
Csapatunk tagjai profi szakemberek. Nem véletlen, hogy évről évre a legjobbak között szerepelnek számos komoly megmérettetésen. A Client First "Kiváló Kiszolgálás" versenyén (ahol egy független szervezet több mint 100 valós ügyfélszolgálati megkeresés alapján, különböző szempontok szerint értékeli a céget) 2022-ben a dobogó legfelső fokán végeztek, méghozzá a nagyvállalatokkal közös kategóriában. Emellett európai szinten is kiemelkedő eredményt értek el: a European Customer Centricity Awards komoly, szakmai zsűrije kétfordulós versenyen, több száz pályamű közül a B2B (business-to-business, vállalkozástól vállalkozásig) kategóriában az 5. helyezést ítélte meg csapatunknak.
Amellett, hogy kiváló kollégák, igazán kedves, nyitott emberek, jó barátok, szuper anyukák, apukák, gazdik. Bátran fordulj hozzájuk kérdéseiddel!
Miért nincs telefonszámunk?
Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket.
Korábban rendelkeztünk telefonos ügyfélszolgálattal, évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy az online ügyfélszolgálatunkat fejlesztjük tovább nagy erőkkel.
Ennek a törekvésnek az lett az eredménye, hogy valamennyi előfizetéses csomagunkban elérhetővé tettük live chat szolgáltatásunkat, melyen keresztül ügyfélszolgálatunk valós időben válaszolja meg a felmerülő kérdéseket az év minden napján (ünnepnapokon is) 9:00 és 17:00 óra között. A live chat a vezérlőpult jobb alsó sarkában található üzenet ikonra kattintva érhető el.
Sok esetben üzleti témában kerestek minket, könyveléssel, üzletmenettel, pénzügyekkel, szoftverhasználattal kapcsolatos kérdésekkel ami esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, a kollégáid és a könyvelőd is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.
Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.
A Számlázz.hu ügyfélszolgálata az év minden napján (hétvégén és ünnepnapokon is) reggel 8:00 és este 20:00 óra között válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.