Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2019.12.30. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Kivételesen ez egy olyan évkezdés, amikor nem szabták újra keresztbe-kasul a teljes rendszert NAV-éknál, így jelentős változásokhoz nem kell alkalmazkodnunk.

Érvénybe lépett viszont egy enyhítés a pénztárgép használata helyetti számlakibocsátások adatszolgáltatásával kapcsolatban. Mostantól nem kell csütörtökönként küldözgetni a PTGSZLAA adatszolgáltatási nyomtatványt,  hanem elég lesz minden hónap 15-én, a PTGSZLAH* adatlapot. Az új adatlapot a 2015 első napjától kibocsátott számlák adatairól lehet és kell benyújtani, az eddigi gyakorlattal megegyezően, napi bontásban feltüntetve az adatokat.

Első ilyen alkalom pont egy hónap múlva, február 15. lesz, ekkor fogunk megint szólni, addigra elkészül a Számlázz.hu vonatkozó frissítése is.

Még részletesebben az RSM blogon tájékozódj: Pénztárgép használatára kötelezettek, figyelem: 2015. január 1-től hatályos szabályok!

A pénztárgép vs. számlakibocsátás saga teljes történetét ezekben a bejegyzéseinkben követheted.

*Adatlap a pénztárgép használatra kötelezett, bizonylat-kibocsátási kötelezettségét számlával teljesítő adózók havi adatszolgáltatásához

Most billent át nálad valami végleg, és épp MOST elkezdenél online számlázni? REGISZTRÁLJ akár ingyenesen SAJÁT számlakibocsátó fiókot!

KIPRÓBÁLOM MOST